Thursday, July 29, 2010

immature luph~

cinta pada manusia..lme2 akn pudar..
cinta akan bunga...lme2 akan layu jua..
cinta pada Allah..e2lah yang kekal abadi..

yes....yer...i like ur ways..
like when u advice me...
luph when u cares b0ut me..
but....i lets u g0....
i n0e i will never g0t ur back...
i n0e it...

pd sape aku mengharap...
tiap titis - titis kasih yang dicurahkan..
aku seorang sang setia..namun aku abaikan rasa..kerna aku..belom ckup matang lg ntk bercinta..
aku lepaskan sume perg..
agar tiada spe y skit..aku keliru...aku bosan n aku.....nk bersara..
bersara daripada gengaman cinta seorang lelaki..
yang terlampau mengharap dan memberi harapan..
sedangkan.......harapan yang tidak pasti...
aku...seorang pencinta yang akan memberi cinta pada seorang yang aku percaya..
seorang y ada bila aku perlu....tp siapa?..aku tertnya..aku termenung..
pelan2 aku tersedar...
without someone...call guy..aku msih bole tersenyum...msih bole gembira n tertawa..
kerna aku masih ad nyawa n matahariku....

yer...aku sygg sume nyawaku...membesarkn ku hnga begini..
menghargaiku...n menyayngiku d segenap sudut...
yer...aku sygg matahariku...y sentiasa ada bila aku perlukan ny..
laupon kadang2 menjengkelkan..
yer..aku sygg sahabatku..kerna...meka ad dsmpingku...memahamiku..

maaf..aku belum matang lg untuk bercinta....
namun..aku sudah ckup matang untuk dekat kpdMu Ya Allah...

immature luph~

No comments:

Post a Comment