Sunday, August 1, 2010

fate...suffering..0r..l0ving....

0rg kate...
andai kita senyum...sume sakit akan ilang...
thats why aku akan selalu tersenyum....
agar aku...xmerasainy lg...

0rg kate...
bila Allah datangkan penyakit kpd kita..
maknanya...Dye sygg kita..
Allah xkn datangkan ujian pd hambanya yang Dye ase xmampu...
ya..aku mampu...
mampu menahan ujian ini...

Ya Allah...
andai aku tidak mampu menahannya..
kau kuatkan lah semangatku....
agar aku bisa menempuhinya di saban hariku...
agar aku bisa...menahannya..
menahan segala ujian mu...
dengan senyuman....

Ya Allah...
andai ini berpanjangan..
dan aku xmampu untuk menangungny sama skli...
tamatkanlah nya...
ambil lah nyawaku...agar aku tidak merasainy lagi...
agar aku bisa tenang...
d sana......


tiap yang idup...pasti akan mati...

No comments:

Post a Comment