Sunday, August 1, 2010

wit a l0t 0f luph...

kejauhan mengajar kita erti kerinduan...
kerinduan mengajar kita erti menghargai..
menghargai mengajar kita erti kasih sayang...
nyawaku.......aku sygg+rndu..rndu pdmu!!!

hari ahad yang ceria,indah dan permai....
begitu indah ciptaan ilahi....
namun.....
aku begitu lemah,sugul dan xbermaya...
hatiku..mindaku dan jiwaku tertusuk 0leh s2 perasaan..
ya..kerinduan....
kerinduan yang mendalam...
pertama kali aku merasakan begitu pahit hidup berjauhan..
sendirian...sendirian...n sendirian...
aku lemas dalam kesunyian...kesunyian yang menyeksakan..
pantas kah aku tertawa sendirian?
pantaskah aku mengukir senyuman sendirian?

ya...aku rindu nyawaku...
tatkala lama tidak bersua..lama xbertnya khbr...
ya..aku rindu kg halamanku...
aku rindu sewak2 men0l0ng nyawaku...
aku rndu suara tawany....
aku rindu gurauanny...
ya...aku rndu segala2ny...

tanpa ku sedari...ku dail no nya..
diangkat...dgn lembut..
ingn aku katakan betapa aku merindui mereka..
betapa aku perlukan mereka...
tp...lidahku kelu...
ku tahan sebak didada..
ku ketawa...
menyembunyikan perasaan hening d dada....
agar mereka tahu aku baik2 d sni...
kami....bertukar kbr berita..
bertukar cerita....
sekejap2 terdengar suara ketawa...
ya...e2lah aku..berpura2...

salam diucap...salam disambut....
tatkala talian dimatikan..
airmataku jatuh berderai...
tanpa disedari...tanpa pksaan..tnpa dsakiti....
sekli lg aku lemas dalam kesunyian...
yang kdengaran hnyalah suara tngisanku....
ya..yakinlah..aku baik2 saja...
ya..pastilah..aku gembira dcni...
ya...ya.........aku rindu nyawaku......


juz this m0ment....
i...
need s0me0ne hug...
i...
need s0me0ne sh0ulder...
i...
really need.....right n0w.....

~aku mahu pulang~

2 comments: